čtvrtek 8. prosince 2016

Krabice plná překvapení

Taky máte rádi překvapení a nečekané dárky? No kdo by ne! Já je miluju. Přesně takový dárek jsem dostala minulý týden od Elnino.cz. Balíček plný kosmetických dobrůtek, od všeho něco.


Na zásilku se okamžitě vrhly mé dvě malé ženy. Začaly se ve věcech přehrabovat a prohlížet. Starší si hned zabavila pár kousků pro sebe. Mladší nechtěla dát krabici z ruky. Očichávala vůničky a prohlížela krémy. Tak si říkám, jestli bych ji k Vánocům místo té panenky neměla dát raději krabici plnou kosmetiky. 

Zdá se, že takový dárek je sázkou na jistotu, ať už jsou vám dva, dvacet nebo šedesát (Mamka viděla krabici na fotce a hned volala, co že to v ní všechno je.) My ženy se prostě nezapřeme.

Já jsem měla největší radost ze vzorků vůní. Většina z nich je stříkacích, takže skvělá praktická věc do kabelky. Navíc všechny voní opravdu krásně, nevěděla bych, kterou si vybrat. A to mám vybíravý nos. Kosmetická sada Frais Monde má nádherné balení, kokosový olej je nezbytností, micelárku Nivea jsem vyzkoušela a zdá se nadějná, parfémované tělové mléko jsem si přála, suchý šampón užiju já i dcerka, no prostě balíček pro nás jako dělaný.

Děkujeme Elnino! 

Pokud jsem vás inspirovala a chcete pro někoho připravit podobný dárek, mrkněte třeba na kategorii miniaturek nebo do akčního zboží.

Taky máte rádi překvapení? Krabice plné kosmetiky?


5 komentářů:

  1. Překvapení miluju :-) ale většinou mě potěší drobnosti, třeba milé slovo, pochvala, nebo něco malého, nad čím ostatní jen mávnou rukou :-) a pokud ráda soutěžíš, zvu tě :-) All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem měla překvapení a jsme velice spokojená, protože věci v něm všechny využiji :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. No tak toto je niečo naozaj úžasné. Takéto prekvapenie by aj mňa nesmierne potešilo, a keby mi prišlo, asi by som skákala od radosti :) Aj ja som okamžite začala pozerať, čo všetko je v ňom a čo pre mňa atraktívne :) Inak tú vzorku vône od Katy Perry Mad Love by bolo super mať, pretože zbožňujem Katy Perry, no momentálne mam Killer Queen. O Mad Love som však v eshope taktiež uvažovala, no ešte som ju necítila ako vonia, a tak som ju radšej nekúpila.

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. ooo to je nádielka :) viem si predstaviť tú radosť, ktorú si mala :) zaujal ma tam ten kokosový olej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...