pondělí 23. října 2017

Starosti se zařizováním domu snů - dětské pokoje II.

Zařizování je během na dlouhé trati plné překážek, zdržení, ale i radostí a malých úspěchů. Jdu se vám pochlubit, jak se nám povedlo vybavit dětské pokoje.

Cíl zněl jasně, pokoje musí být vybavené prakticky, ale zároveň hravě, aby se dětem líbily, podněcovaly jejich tvořivost a rozvíjely fantazii. Jak radí 10 z 9 dětských psychologů.

Po dlouhém a náročném pátrání plném manželských bojů a půtek jsme našli ty pravé a dokonalé pokojíčky až v dalekém zahraničí, v sousedním Polsku. Z Agata meble už pár kousků nábytku máme. Takový výběr dětských pokojů, jako mají tam, jsme nikde jinde neviděli.



Pro syna jsme vybrali nábytek v netradičním stylu, ale do chlapeckého pokoje se hodí parádně. Z celkového vzhledu pokoje i z kvality nábytku jsem nadšená. Skládání skříněk nám sice dalo zabrat (vlastně jen manželovi, na tohle mi chyběly technické buňky), ale stálo to za to. Klučičí nábytek najdete zde.

Barevně nábytek doplňují všudypřítomná autíčka, dinosauři, kostky lega a hračky všeho druhu. Pyšná jsem na svůj úlovek v podobě samolepicí mapy světa, která je moc pěkně barevná. Koupila jsem ji za pár stovek na Vivre.cz.

Protože je chlapecký pokoj dost velký, bylo dost místa na žebřiny na cvičení a posilování. Na vrchní konstrukci se dá zavěsit lano na šplhání, boxovací pytel nebo menší houpačka.





























A tady se už přesouváme na holčičí území. Zadání pro dívčí pokoj zněl takto - romantický, světlý, hodně růžové. Po dlouhém vybírání jsme zvolili tento nábytek. Plocha pokoje není moc velká, proto jsme hledali světlý nábytek. Nechtěli jsme ale bílý, který by splýval se stěnou. Tento světlounce šedý byl skvělou volbou. Vypadá něžně a zároveň je praktický, protože na něm není vidět každá šmouha. Růžovou barvu v pokoji mají na starosti hračky, polštářky, povlečení a samolepka v podobě kvetoucí větvičky, opět z Vivre.cz.


























Protože dcera ráda maluje, přemýšlela jsem o černé magnetické tabuli nebo černém magnetickém nátěru. Po rodinné poradě byla černá barva a prašné křídy zavrženy, a na stěně teď visí velká bílá magnetická tabule, na kterou se dá psát barevnými fixy. Na můj vkus méně zábavná varianta, ale budiž. Účel splní.































Je skvělé, že je možné sehnat a koupit skoro vše, co si člověk vymyslí. Od nábytku přes různé dekorace. Pokojíčky mám v plánu ještě vylepšovat. Například v dívčím pokoji uvažuju o závěsu. Nebo by mohly dobře vypadat vlaječky nad okno? Někdy se v té záplavě možností až ztrácím. Přiznávám, v zařizování se nevyžívám. Pro inspiraci chodím na Favi.cz.




















Zaujaly mě například tyto rolety od Velux. Každý večer promění dětský pokoj na vesmírnou loď, ze které můžete sledovat ostatní mezigalaktické dopravní prostředky. Taková roleta by se líbila i mě samotné. Star Wars je moje srdeční záležitost.

Nebo tyto zářivé hvězdy. Nejsou úžasné? Celý pokoj po zhasnutí světla vypadá jako jasná noční obloha. Pokud má dítě strach ze tmy, rázem na něj zapomene. Hvězdičky vydrží svítit až do usnutí.






































Předchozí článek o našem zařizování domu najdete zde.

Máte zkušenosti se zařizováním dětských pokojů? Kam chodíte pro inspiraci?

*článek obsahuje sponzorovaný odkaz



3 komentáře:

  1. Páni fakt to vyzerá ako v rozprávke. A tie rolety to by som si sama dala do izby.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem rada,ze jsme vás inspirovali se zebrinami. Bohužel jste zase vy inspirovali mého muže v kancelářské nástěnce. Zatim se mi ji mu podarilo rozmluvit. Nechci mit doma to, co mam v práci :)
    Nekdy jsou ty chlapi v tomto desny. Trubky musi byt nerez,ale zarizeni hlavne at je funkcni a levne, to nevadi, ze se to tam nehodi.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...