pondělí 17. července 2017

Velká kosmetická recenze

Tadá! Kosmetika je opět na blogu a rovnou v podobě velké recenze 10 produktů. Přečtěte si, které výrobky mě nadchly a se kterými jsem moc spokojená nebyla.

1. Přírodní pasta Ugly by nature s kokosem - 4/5

Několik přírodních past jsem už vyzkoušela, ale tahle mě opravdu překvapila, protože je černá. Obsahuje jíl a další složky, které společně tvoří tuhle čistící pastu. Pasta nepění, což je dobře, protože nechceme, aby přírodní pasta obsahovala syntetické pěnidlo, tak jako klasické pasty. Zuby vyčistí dobře a osvěží ústa. Jílové složení však stále nepředčilo pasty Urtekram, které mám nejraději.

2. Tužící cukrový sprey na vlasy Bed Head - 2/5

Sprej moc pěkně voní a vlasy dokáže načechrat a vytvořit mokrý vzhled, ale efekt má příliš krátké trvání. Znovu bych si tento cukrový sprej nekoupila.


Tento kondicionér mám moc ráda. Vyhovuje mi dávkování pomocí pumpičky. Je přírodní, bez silikonů, takže nedokáže vlasy úplně uhladit, ale umí je pěkně zjemnit. Mým vlasům vyhovuje. Pozitivní je i to, že balení vydrží velmi dlouho. Pořídila bych si ho znovu.



Nevím, jestli je to náhoda, ale všechny výrobky od Kneipp, které mi padly do ruky, byly dokonalé. Stejně tak je to i u tohoto mléka. V sadě k němu je i sprchový gel, který voní fantasticky, nevysušuje a vůně vydrží dlouho na pokožce i v koupelně.


V případě tohoto deodorantu mám naprosto smíšené pocity. Je přírodní a kupodivu funguje velmi dobře. Ale! Ve složení má oleje, které se otiskují na oblečení, takže když máte třeba červené triko, v podpaží se vytvoří viditelná mastná skvrna, což nechcete. Za mě tedy ne, bohužel :-(. 

 

6.  100% francouzský zelený jíl Saloos - 5/5

Zelený jíl je čistě přírodní namletá hornina s vysokým obsahem minerálů, které pleť hydratují a hlavně vytahují nečistoty a toxiny. Pleť pak působí zdravějším a mladším dojmem. Smícháním jílu s trochou vody si snadno vytvoříte pleťovou masku, kterou necháte působit. Jíl můžete také nasypat do koupele a pročistit si pokožku celého těla. Jíl se mi neosvědčil jako prostředek na mytí vlasů, ale někdo si ho místo šampónu velmi chválí, tak vyzkoušejte.

7. Rtěnka Chubby stick Clinique - 5/5

Pokud jste tuto legendární barvičku na rty dosud nevyzkoušeli, je načase to napravit. Barvy jsou syté jako u rtěnky, ale rty nejsou vysušené, jako tu často se rtěnkami bývá. Takže za mě velká spokojenost. 


Krémy od Havlíka nemají chybu. Ani Krásná paní není výjimkou. Dobře se nanáší, vstřebává a hydratuje. Má čistě přírodní složení. Vše na jedničku.

9. Havlíkův přírodní zázrak - 5/5

Mám už druhé balení a přicházím mu na chuť stále více a více. Obsahuje samé vzácné přírodní ingredience a krásně voní. Používám ho občas - jako balzám na rty nebo oční krém. Koupila bych si ho znovu, nejraději největší balení.

10. Baliste suchý šampón - 5/5

Kosmetická první pomoc a must have pro všechny, kteří občas zapomenou na stav svých vlasů a nemají možnost si je rychle umýt. Než abych se ukázala s masnými vlasy, to si je raději stáhnu do drdůlku. Tento sprej si ale s nemytými vlasy parádně poradí a během chvilky vám vytvoří svěží účes, který vydrží přibližně půl dne. Vlasy si většinou hlídám, ale tento sprej mi už několikrát zachránil reputaci. Skvělá věcička!

A to je pro tentokrát vše. Už mám několik dalších skvělých kosmetických produktů, o kterých vám musím napsat. Tak příště!

Máte zkušenosti s některými z těchto výrobků? Napište do komentáře!

6 komentářů:

  1. Batiste miluji :) Měla jsem masku tu samou co máš ty a já bohužel po této byla červená, škoda u bílého jílu mi to nedělá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nad tým zeleným ilom som rozmýšľala ale aj tak ma nepresvedčil potrebovala by som skôr niečo na čierne bodky na nose a neviem či by bol ten správny:) baliste suchy šampon mam zatial jeden a osvadčil sa mi okamžite♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám taky problém s černými tečkami na nose a nejlíp na ně fungují pásky - kupuji v DM pod jejich značkou Balea. Ještě lepší jsou prý od Essence - ke koupení v Tetě.

      Vymazat
  3. Batiste suché šampóny sú super. Rovnako mi sedia aj krémy od Havlíka, mala som Andelskú tvár a momentálne používam Krásnu slečnu. Krémy sú fakt jemné, mega hydratačné, nevysušujúce a navyše príjemne voňajú. A tie obaly od Havlíka sú super. Na ten Ponio deodorant som sa chystala, ale už som čítala viackrát, že robí fľaky na oblečení a to ja nechcem takže asi si ho finálne fakt nekúpim.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ten baliste jsem taky pouzivala, ale nyni jsem objevila jeste lepsi, ktery me vyhovuje vice, a to tento https://www.lekarnasporilov.cz/cannaderm-natura-sampon-na-suche-posk-vlasy-200ml.html a nemohu si ho vynachvalit.

    OdpovědětVymazat
  5. Juj, Ponio chci už dlouho vyzkoušet, ale mastné skvrny v podpaží? No safra... :-/
    Ugly pastu jsem zkoušela a byla super, hlavně příjemná chuť :-) Nakonec jsem se ale (jako vždy) vrátila k nejoblíbenější Paradontax. Ta je pro mě momentálně nejlepší :-)
    A zelený jíl jsem zkoušela na vlasy jednou. Vypadala jsem, jako kdyby mi někdo o hlavu rozbil metrák cementu... :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...