čtvrtek 4. května 2017

Můj eko objev! Povoskované obaly na svačinu a potraviny EcoEasy Wrap

Ještě nedávno jsem dcerce balila školní svačiny do alobalu a měla jsem při tom nepříjemný pocit, jak to popsat, takový neekologický. Naštěstí jsem objevila opakovaně použitelné, povoskované obaly EcoEasy Wrap.

Velký balíček ukrývá svačinu, obsah druhého balíčku se mi vykouřil z paměti :-).




 
Z obalů EcoEasy Wrap jsem vážně nadšená. Přiznávám, že jsem moc nevěřila, že povoskovaná látka může zvládnout každodenní používání. Omyl! Zvládá to perfektně. Mám chuť vychrlit na vás nekonečné množství superlativ, ale zkusím být stručná a vypíchnu to nejdůležitější.

Improvizovaná miska na cokoli, perfektně funkční. Po rozbalení svačiny se z obalu rázem stává pěkné prostírání.
  • Obaly jsou omyvatelné studenou vodou (Oplachovala jsem je už i teplou a čistila houbičkou s jarem a nic se jim nestalo, ale to dělejte jen na vlastní nebezpečí, přece jen - vosk po zahřátí měkne. :-) 
  • Drží tvar, svačina se nerozbaluje.
  • Povrch se neláme, je pružný a ohebný.
  • Do obalů můžete zabalit nejen svačinu, ale cokoli jiného. Sýr, kousek bábovky, banán... Zabalené potraviny můžete klidně takto uchovávat v lednici, obalům chlad nevadí.
  • Krásně voní po včelím vosku a od potravin nenačichnou.
  • Měly by vydržet použitelné minimálně rok.
  • Co mám obaly, alobal leží smutný v šuplíku.

Mám doma obaly dva. Jeden čtvercový velký, do kterého balím svačinu. Druhý kulatý menší, který nejčastěji využívám k zabalení zbytku okurky, uheráku, zakrytí lahve nebo nedojedeného jogurtu. Plánuju pořídit si ještě minimálně jeden další obal, a to velký kulatý k zakrytí mísy nebo třeba nepečeného dortu, který často dělám. 

Zakrytí kelímku.

Hádejte, co se skrývá uvnitř!











 
Na internetu najdete návod na DIY výrobu takových obalů. V návodu je pouze plátno a vosk. Do domácí výroby se mi pouštět nechce a tuším, že by výsledek nebyl podle očekávání, a navíc ani nevěřím, že by jen vosk stačil. Obaly EcoEasy Wrap totiž obsahují ještě pryskyřici a jojobový olej.

Nakonec moje oblíbené využití.
  
Máte zájem o další informace nebo si chcete obaly EcoEasy Wrap rovnou koupit? Pak klikněte zde a dostanete se přímo do e-shopu www.lovingnature.cz.

Co říkáte na povoskované obaly? Zaujaly vás nebo zůstanete u klasiky - sáčků, potravinové fólie a alobalu?


3 komentáře:

  1. To je super ze po použiti takýchto obalov ostanú potraviny čerstvé a samozrejme aj chránené. Ja veľmi často nosím do školy ovocie a tak by sa mi to zišlo


    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné obaly a hlavně je super, že jsou ekologické! Navíc nádherně voní včelím voskem. Jsem z nich opravdu nadšená a hodí se to téměř na všechno. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to super, vidím to poprvé a je to super nápad. Já když si beru už nějakou svačinu do práce, tak si ji beru do krabičky a žádné obaly nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...