úterý 4. října 2016

Moje láska Laura Biagiotti Roma

Ano, přiznávám, jsem blázen do parfémů a mým snem je být přes noc zavřená v parfumérii a mít tak dostatek času na očichání všech těch krásných flakónků. Mým posledním úlovkem je Roma!

Chtěla jsem ji už hodně dlouho, ale pořízení jsem odkládala. Mé přání vyslyšela moje nejoblíbenější internetová parfumérie elnino.cz a konečně ji mám doma. Tato vůně není žádnou novinkou, naopak klasikou, která nestárne. Působí na mě až magicky. Když ji ucítím, přenese mě do mého milovaného Říma. Procházím se po vatikánském náměstí, u Andělského hradu mě most vede přes řeku Tiberu, mířím k náměstí Piazza Navona, kde pozoruji čilý ruch. Jen pár kroků a jsem u Panteonu. Proč má díru ve střeše? Hodiny sedím u fontány di Trevi. Může být na světě romantičtější místo? Jeden z přítomných párů se nechává unést okamžikem a přichází žádost o ruku. Házím do vody minci, bych si pojistila brzký návrat. Teď už stačí jen přivonět, zavřít oči a jsem tam. Řím je prostě nádherný!

zdroj


zdroj

Laura Biagiotti Roma patří ke kořeněným vůním s nádechem orientu, ale přitom nepůsobí těžce a vyvolává ve mě dojem svěžesti a čistoty. Bude sedět spíš ženám, kterým už není dvacet, ale pořád nezapomněly na svou romantickou stránku a milují snění. 

Zajímavé je, že další vůně od Laury Biagiotti mi vůbec nesedly, jsou už trochu old-school, ale Roma je věčná :-)


























Romu a její složení od hlavy až po základ najdete zde.

Jaký je váš oblíbený parfém a proč?

3 komentáře:

  1. Můj oblíbený Parfém je Hugo Boss Femme a prostě proto, že mi nádherně voní!!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Oblíbený parfém... to by bylo na dlouho, jsou jich desítky. Ale ten jeden jediný, nejvíc oblíbený, můj "voňavý podpis", tak to je Shalimar. A proč? Tuším, že kořeny mé náklonnosti k tomuto parfému začaly růst už v dětství: Shalimar brusle a já

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...