středa 20. července 2016

5 důvodů, proč budete chtít stavebnici PONY

Tento článek bude nejspíš jen pro rodiče, prarodiče a všechny ostatní, kteří mají co do činění s dětmi. Ale třeba se i ve vás ostatních probudí touha sestavit si vozíček a prohánět se na něm po obýváku :-)

Žádné velké představování, rouvnou vám povím, co se mi na stavebnici Pony líbí a proč by se mohla líbit i vám.

1. Můžete z ní postavit velké fungující hračky, na kterých se projedete

S touto stavebnicí si vlastně hrajete dvakrát. Nejdříve při stavění a pak s tím, co z něho vzešlo. Postavit si plně fungující káru, odrážedlo, koloběžku nebo vozíček, no není to paráda? A uvezou i dospělého. Tak mě napadlo, že by mohl výrobce dodávat i gumové násady na kolečka. Bych se na káře docela ráda projela z našeho kopce :-)


2. Je variabilní. Šíleně 

Slogan Kufr plný hraček se hodí dokonale. Ze stavebnice Pony můžete postavit cokoli. Omezeni jste jen počtem dílů. Takže čím více dílů máte, tím větší díla postavíte.  


3. Zahraje si s ní mimino i babička s dědou

Takže všichni. Všichni si zahrají a každý trochu jinak. Mimino bude zkoušet strkat kolíčky do dírek a točit kolečky, předškoláci se budou mlátit nejdelšími tyčemi a školáci si postaví parádní vozítko. Studenti technických oborů vymyslí nějaké inovativní řešení, maminky budou luštit návod, tatínkové si zaberou celou stavebnici pro sebe, babičky řeknou, že nejsou technický typ a dědečkové společně s vnoučky sestaví bytelný náklaďáček. 


4. Je ze dřeva

Jaký materiál by mohl být pro dětskou hračku lepší, než dřevo. Já dřevěné hračky miluju. Nejen, že jsou příjemné na dotek, ale kdyby přišla tuhá zima, tak si s nimi můžete zatopit. Sice pravděpodobnost, že k něčemu takovému dojde, je mizivá, ale ta možnost tady prostě je. To nepopřete. A to, že se tahle stavebnice jednou nebude válet na skládce, mě naplňuje zvláštním klidem. 


5. Udělá z vás technický typ

Taky občas říkáte "já nejsem technický typ. Já to neumím." Tak pozor, tahle stavebnice všechno mění. Já nejsem technický typ. Tedy nebyla jsem. Viděla jsem jednotlivé dílky, návod a hlavou mi proběhlo "WTF! To jako jak?" Po chvíli nadávání, tedy několika chvílích nadávání jsem na to přišla. Přišla jsem na princip sestavování a nakonec jsem překvapila sama sebe a svými výtvory se chlubila ostatním.


A tady je galerie našich výrobků:

Tady vidíte, jak si se stavebnicí může hrát batole. Kolíčky zastrkává do dírek v kolech a pak do toho mlátí kladívkem. Osvícení rodiče určitě hned vidí možnost využití jako montessori pomůcku.
Projela se na odrážedle a pak zkoumá, jak se ta kolečka vlastně točí.

"Ty jsi vážně chodil na VUT?" ptala jsem se manžela, když jsem ho pozorovala, jak se s tím ze začátku trápí.

Káru jsem sestavila já sama, juchů! S ní jsme zažili hodně zábavy, děti se po obýváku navzájem vozily.

S touto lokomotivou jsem se docela natrápila. Musela jsem dost zaimprovizovat, nákres v návodu jsem přesně nepochopila, ale nakonec byl výsledek celkem zdařilý.



Tady je koloběžka se dvěma zadními kolečky. Považuju ji za své vrcholné dílo. Stavěla jsem podle sebe, bez návodu. To otáčivé uchycení opravdu nebylo snadné ;-)

Všechny díly na jedné hromadě. Hranoly, tyčky, kola, kladívko, jen malé uchycovací kolíčky chybí.



Máme variantu stavebnice PONY 01. Dá se z ní postavit řada velkých hraček, ale při větším improvizování už dílky chybí. Bylo by lepší mít verzi PONY 2, která obsahuje dvojnásobné množství dílů. To už by se jinak stavělo. Však je taky PONY 2 prodávanější, než její menší kolegyně. Nejmenší verze, ze které postavíte jen malé hračky, je PONY MINI.

Krabice tak trochu v retro stylu. Je to vlastně kufřík, do kterého všechny dílky uložíte.






Zaujala vás stavebnice PONY, se kterou si vyhrají nejen děti, ale i rodiče? Mrkněte na www.mojepony.cz, tam se dozvíte všechny informace. Jo a zmínila jsem se už, že se vyrábí tady u nás na Valašsku?

Jak se vám stavebnice líbí? Hrajete si společně s dětmi? Máte rádi dřevěné hračky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...