čtvrtek 19. listopadu 2015

Tipy na vánoční dárky 2015 II. - nejlepší dárek na světě

Dnes vám představím ten nejlepší dárek, který můžete druhému dát. Je to to nejvzácnější a nejdražší, co vůbec existuje. Už tušíte?

Ještě napovím. Nedá se to nahradit, obnovit, je to jedinečné a neopakovatelné. Už víte? Ano, je to čas. Náš čas je to nejvácnější, co máme. Každý přece říká: "Mám málo času, nemám čas." Když někomu věnujete svůj čas, je to to nejvíc, co můžete darovat. Tato chvíle se už nikdy nevrátí, dnešek už bude vždy jen minulostí, nikdy nebudeme více mladí a každá minuta, kterou promarníme, je navždy ztracená. Asi si říkáte, že nebude to pravé někomu jen tak říct "Dávám ti hodinu svého času". To by ocenili jen skuteční znalci. Většina lidí ještě na uvědomění si vzácnosti času čeká. Mám tedy pro vás pár tipů, jak čas elegantně věnovat a přitom nebýt za blázna.



Ještě, než se dostanu k tipům na dárky, chci se vrátit k tolik zneužívané větě "Nemám čas." Času přece máme všichni stejně. Jen ho rozdílně trávíme. Co vlastně znamená, když někdo říká, že na něco/někoho nemá čas? Jednoduše dal prioritu něčemu/někomu jinému. Nemá čas na cvičení, protože chodí raději po nákupech, nemá čas na sport, protože sleduje videa na youtube, nemá čas hrát si s dětmi, protože je pro něj důležitější práce nebo nemá čas jít s kámoškou na kafe, protože prostě raději dělá něco jiného. Říkat "Nemám čas." je jen trapná výmluva.

Tady jsou mé tipy na dárky, se kterými můžete věnovat i svůj čas. Bonusem navíc je i to, že si dárek užijete spolu s obdarovaným:-)

  1. Wellness víkend pro dva udělá obrovskou radost určitě každému. K certifikátu stačí přidat lísteček "Jedeme spolu!"
  2. Mě by moc potěšil, a určitě i plno z vás, masážní olej s lístečkem "Každý týden máš ode mě hodinovou domácí masáž".
  3. Mamince, sestře nebo kámošce by se mohla líbit audio kniha Žídkovské bohyně se vzkazem "Budeme poslouchat spolu."
  4. Společný čas se dá trávit třeba i u vaření. "Každou sobotu vyzkoušíme nový recept" z knížky Moje domácí kuchyně.
  5. Tenis, badminton nebo squash je taky skvělá příležitost, jak věnovat kousek ze svého času. 
  6. A nakonec Hra o manželství, díky které se o svém parterovi můžete dozvědět něco nového a dobře se spolu pobavit.

Závěrem díky, že jste věnovali čas mému blogu, že jste mu na chvíli dali prioritu, i když byste právě teď mohli dělat plno jiných věcí. Díky!

Jak se vám líbí moje tipy? Jakou hodnotu pro vás má čas? Máte ho málo nebo dost?
 


3 komentáře:

  1. Skvěle pojatý článek, určitě se nechám inspirovat. Je to maličkost ty dodatky, ale to právě udělá ten dárek dárkem. Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné tipy a úplně úžasné nápady na vzkazy :) Žítkovské bohyně jsem četla a doporučuji také. Hru o manželství si chci půjčit od kamarádky a wellnessem opravdu nepohrdne nikdo, ani já :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Parádně sepsaný článek, něco takového jsem opravdu dlouho hledala - přehledný seznam toho, co bych mohla pořídit svým nejbližším :-) Někdy bývám už opravdu bezradná, tak ráda objednávám z eshopu https://www.darkysradosti.cz/ , tím se mi prozatím vždy podařilo trefit se přátelům do dárku ;-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...