neděle 13. září 2015

Nákupní tipy: Podzim, čas nových začátků

Podzim. Doba zklidnění po té dlouhé divoké jízdě jménem léto. Podzim je ideální pro zpomalení, zklidnění a nové záčátky.

Nevím přesně, jak a kdy to vzniklo, ale podzim mám ráda. Léto je vždy tak intenzivní a ke konci už i docela únavné. Podzim vnímám jako takovou dobu zastavení a odpočinku. Ale podzim mám spojený i s něčím novým. Když přichází podzim, mám pocit, jako by ve vzduchu visela nějaká změna. Máte to někdo podobně? Protože je na podzim chladněji, dříve se stmívá a jsme více doma, je tedy více času tenhle impuls ke změně využít.


































Co takhle na podzim ...
  1. ... pořídit si na zahřátí nový tmavě šedý kabát Vero Moda Kate?
  2. ... zkoncovat s nedochvilností s těmito krásnými koženými hodinkami Komono Estelle Croc?
  3. ... začíst se do moudré knížky Univerzální zákony života? Měla jsem možnost ji v rychlosti prolistovat a zaujala mě tak, že si ji chci pořídit.
  4. ... zahalit se do květinové vůně My Burberry?
  5. ... přestat už konečně kupovat nápoje v PET lahvích a vyzkoušet třeba tuto lahev z tritanu Black+Blum Eau Good, která umí díky aktivnímu uhlí filtrovat kohoutkovou vodu?
  6. ... a začít pořádně pečovat o svou pleť. Po létu si to zaslouží a přípravu na zimu potřebuje. Já mám objednanou tuto výživnou ranní masku pro pleť z Havlíkovy přírodní apotéky

Taky máte rádi podzim? Jak se vám líbí moje tipy?


1 komentář:

  1. o kabátu ted taky silně uvažuju, ale chtěla jsem vínový od veromody :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...