neděle 9. srpna 2015

Duel: Tuhý deodorant Borotalco Original vs. Rexona Maximum protection

Toto počasí je ideální k testování antiperspirantu, takže je tady druhý duel. Opět je ve hře značka Borotalco, ale tentokrát jde o těžší kalibr, verzi Original.




Od Borotalco jsem vyzkoušela jako první soft verzi Pure bez hliníku, ale účinky na mě nebyly ideální (článek je zde). Naštěstí jsem od zastoupení značky dostala všechny verze produktů Borotalco Original, díky tomu jsem hned mohla začít testovat a už nemám depresi z toho, že se potím víc, než průměrný Ital. Borotalco Original funguje i na mě!

Myslím, že ti, kdo mají potíže s pocením, Borotalco už znají a vyzkoušeli ho. Nebo ne? Značka Borotalco vznikla už v roce 1878 v Itálii. Prvním produktem byl pudr pro celou rodinu, v současné době ovládají trh deodorantů už nejen v Itálii, ale i v dalších zemích Evropy. A už chápu proč. Tajemstvím deodorantů je jemně mletý prášek Microtalcum, který se vyrábí z přírodního mastku. Má absorpční schopnosti a krásně pudrově voní. Všechny produkty Borotalco jsou určeny pro ženy i muže. O značce Borotalco si můžete počíst zde.

Tuhý deodorant Borotalco Original

Klasický tuhý vysouvací deodorant s moc příjemnou čistou pudrovou vůní, která však není vůbec rušivá. Podpaží stačí jen trochu přetřít, je hned suché a žádná bílá vrstva ne nevytvoří. V běžných podmínkách u mě zajistí suché podpaží a žádný nepříjemný odér. V extrémních vedrech se i s ním zapotím, ale o poznání méně a nikdy se nestalo, že bych nevoněla. Vydrží opravdu celý den. Celý den! Já se potím fakt hodně, takže tohle je skvělý výkon. Za mě tedy naprostá spokojenost.

Bodové hodnocení: 7/7 
 

Rexona Maximum protection

Recenzi o Rexoně jsem už psala zde, takže se o ní více rozepisovat nebudu.

Bodové hodnocení 7/7 nebudu měnit, protože účinky Rexony jsou výborné.

Jak tedy dopadl duel?

Co se týká boje proti pocení, Borotalco a Rexona jsou na tom stejně. Ale celkově u mě Borotalco vede. Proč?
  • U Borotalca se mi líbí tuhá konzistence, kdežto u Rexony si člověk musí dát trochu pozor, aby nevytočil příliš moc a neměl pak v podpaží nános. 
  • I vůně Borotalco mi víc vyhovuje. 
  • Balení Borotalca je menší a skladnější. 
  • Cena Borotalca je nižší - 99 až 109 Kč (40 ml). Rexona stojí od 149 do 159 Kč (45 ml).
  • Bod navíc - je z Itálie, kterou miluju :-)

Recenzi ostatních produktů Borotalco Original ještě chystám. Zatím můžu prozradit, že jejich sprcháč (zde) mě fakt dostal. Krásná vůně.

Zkoušeli jste taky tyto deodoranty? Jak u vás fungují? Co říkáte na značku Borotalco?


4 komentáře:

  1. Borotalco jsem zkoušela jen ve spreji a moc mi nevoní.. Každopádně rexonu mám a jsem s ní spokojená :)

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle Borotalco mám tuhý a taky mi vyhovuje, aspoň ho ve vedru nemusím nosit sebou v tašce, vydrží celý den.

    OdpovědětVymazat
  3. Vzala jsem jen na zkoušku Borotalco "kuličku" a kromě toho, že na mě jako dosud jediná vážně funguje proti pocení, neskutečně krásně voní... Určitě půjdu i do jejich dalších produktů...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle duel jsem taky "zkoušela" a jednoznačně vede Borotalco. :) Mám všechny tři verze, nejlepší je určitě kulička - natřu jen večer po sprše a teď v pětatřiceti stupňových vedrech stále krásně přes den voním a po potu ani památka, jako to bylo třeba u Rexony, u které byl takový ten odér smíchaného antiperspirantu a potu cítit. Tuhý mi dělá docela bílé skvrny ale taky funguje. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...