pondělí 13. července 2015

Letní nálada

Miluju léto. Jsem vyloženě letní typ. Nějakým omylem jsem se nenarodila v zemi, kde je léto pořád. A hlavně moře. Měla jsem se narodit u moře.

Co mám v létě nejraději? Letní rána, kdy ještě slunce nemá sílu a celý den je přede mnou. Letní teplé večery a noci. Letní ovoce. Dlouhé letní šaty. Letní vůně. Prostě všechno, co s létem souvisí.

Bohužel, u moře nežiju, ale ani léto ve městě není špatné. Snažím se ho užít, jak jen to jde a zbytek si vysnít.


Letní snídaně s takovým výhledem by se mi líbila.


Ideální letní sídlo, co říkáte?

 

Nová letní limitka Calvin Klein CK One Summer 2015 začíná melounem, jalovcovými bobulemi, citrónem, ginem a tonikem, přechází do okurky, zázvoru a badyánu a končí dřevitými tóny, ambrou, pižmem a pačuli. Mohlo by jít o neokoukanou svěží vůni.


V tomto bazénu by bylo opravdu originální koupání.






Nejlepším letním oblečením jsou dlouhé šaty ze splývavé chladivé látky. Třeba jako tyto od Zoot.



Takovou terasu bych brala.


Fotky jsou z mého oblíbeného blogu a Pinterestu Costal style. Mrkněte.

Co vy a léto? Taky si ho užíváte?

3 komentáře:

  1. och ani mi nehovor..... placem ked si spomeniem na more a na to, ze tento rok nic (tehotenstvo) a ktovie ako to bude na buduci rok s miminkom.... A ano, cokolvek z tych obrazkov by som brala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná idylka :) ale jsem ráda, že žiju ve středním pásmu a vystřídají se tu všechny období.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...