středa 11. února 2015

SOUTĚŽ: CRP test aneb domácí vyšetření

Dostala jsem na otestování CRP test pro domácí otestování potřebnosti antibiotik při nemoci. Když jsem zjistila, že se test dělá z krve, rozhodla jsem se balení poslat dál.

Nebýváme doma často a vážně nemocní, antibiotika se u nás nenosí a navíc nesnáším krev, takže bych sebou při testování asi sekla. Ale věřím, že je plno lidí, kteří možnost domácího testu ocení. Možná jste už o tomto testu slyšeli. Jde o novinku na trnu, která se roznesla rychlostí blesku. Zjistila jsem, že v mém okolí test už plno lidí zná.




V naší rodině (musím zaklepat na dřevo) jsme docela zdraví. Občas nějaká rýma a nachlazení proběhne, ale má to lehký průběh a rychle odezní. K lékaři chodíme hodně málo, poradíme si většinou sami doma. Zatím jsme neměli žádný zdravotní problém, který by se táhnul, opakoval a byl těžko léčitelný. Něco jako vracející se angíny, záněty močového měchýře nebo ledvin, záněty středního ucha.  Znám rodiny, kdy jsou děti skoro pořád nemocné, ve školce pobydou jen pár dní v měsíci. To se pak stává zdraví problémem číslo jedna. A to jsou podle mě ty případy, kdy je dobré mít CRP test doma. Odpoví vám na otázku - už je to opět tady?

CRP Test vám pomůže poznat, jestli je onemocnění virové, což stačí vyležet nebo bakteriální, k jehož léčbě jsou potřeba antibiotika. Ale každý ví, že někteří lékaři to s předepisováním antibiotik přehánějí a předepisují je, aniž by si byli jisti, že je to nutné. Pokud si nejste jistí, zda antibiotika skutečně potřebujete, CRP test vám odpoví i bez návštěvy lékaře. Měří hladinu C-reaktivního proteinu, která je v případě bakteriální infekce zvýšená. Test vám však neurčí druh nemoci. V případě pozitivního výsledku se k doktorovi budete muset vypravit. Provedení testu je rychlé a není nijak složité. Podrobný návod i s fotkama je přiložen. Balení obsahuje 2 testy.

Další informace i video návod najdete zde. Cena balení se dvěma testy je 285 Kč.

Balení obsahuje 2 testy.

Názorný popis postupu, i pro méně chápavé, což bych byla já!

Odečítání výsledků je jednoduché, skoro jako na těhotenském testu:-)


Balení testu teď může jeden z vás vyhrát. 
 
Jak se zúčastnit soutěže?

1. Napsat do komentáře, jestli už jste o testu slyšeli a v jaké situaci byste test použili.
2. Napsat do komentáře emailovou adresu pro případ výhry.

Soutěž potrvá do 18. 2. do půlnoci. Pak vylosuju a informuju výherce. Platí jen pro ČR.


7 komentářů:

  1. O tom sem neslyšela, ale když jsem byla na praxi u pediatra, tak něco podoného měla. No já bych to použila teď, prodělala jsem zánět ledviny a na kontrole mi nebrali krev ani moč. Tak jen tak pro jistotu, jestli atb fakt zabraly...

    OdpovědětVymazat
  2. Slyšela, velmi často trpím angínami a celkově má imunita je velmi poškozena. Použila bych ho zrovna ve chvíli kdy samozřejmě zase onemocním nebo když mi ho doktorka opět odmítne udělat, jak se již jednou stalo a já si 40stupnové teploty a streptokoka musela vytrpět bez pomoci. Pak se na to přišlo a antibiotika jsem dostala ale až po tom nejhorším. Janinkaxxl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Znám ... a raději bych se teda obešla bez jeho potřeby ... po tom co jsem celou zimu marodila :( Ale zas by se hodil na to, abych si potvrdila, že to má obávaná angína (kterou jsem si teda velmi užila už) není! :)
    L.Bros@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tento test znám a shodou okolností jsem se o něm dočetla poměrně nedávno a velice mne to zaujalo..... spíše ten fakt, že si tento test můžete udělat doma a nemusíte chodit k lékaři.
    Použila bych ho určitě pro svou dceru, která je poměrně často nemocná - angíny, záněty různého druhu (od močového měchýře, přes zánět mandlí, mykozu až po zánět čelistního kloubu). Také prodělala mononukleózu. Takže bych ho jistě využila, protože se mi opravdu nelíbí, že do ní doktoři neustále cpou antibiotika několikrát ročně. Zdá se mi, že je to pro ně snadnější a levnější cesta. Přitom já si myslím, že někdy ani nebyly potřeba. Jsem pro alternativnější metody, které vím, že někdy fungují lépe než antibiotika.
    priby.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Test znám, používá ho moje praktická lékařka.. :o) naštěstí nebývám tak často nemocná, ale "pro strýčka příhodu" by se hodil.. při čekání v ordinaci mám kolikrát pocit, že si odnesu ještě něco "navíc", mimo toho mýho bacila :o) kala.kalamajka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. tento test mi dělá moje lékařka a příjde mi to jako užitečná věc :-) vždycky jsem měla tendence léčit vše doma bez lékaře, ale moje nemoc se pokaždé protáhla z důvodu, že se jednalo o bakteriální infekci...s tímhle přístrojem prostě člověk ví na čem je :-))
    renylittlegrass@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Test znám pouze od doktorky. Netušila jsem, že je i volně prodejný. Cena je docela velká, ale asi adekvátní. Levněji mi přijde dojet k doktorce a zpět, která navíc vyhodnotí zdravotní stav celkově. Jsem na vážkách, kdy bych ho použila. U dětí by to bylo supr, protože se vždycky bojím, aby v čekárně nechytli něco navíc. Zas na druhou stranu, pokud budu mít důvod tento test použít, pojedu s dětmi tak jako tak k doktorce, aby mi doporučila, co jiného (kromě ATB), dětem dávat. Takže bych ho použila u sebe, protože nemám čas jet k doktorce zbytečně, aby mi řekla, že to musím jen vyležet.
    katka@kotara.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...