úterý 14. října 2014

Podzimní DM box

Usmálo se na mě štěstí a byla jsem mezi dvěma tisíci vylosovanými, kteří si mohli koupit DM box. Jde o pořádně nabitou krabici, tak se mrkněte, co v ní bylo.

Box mě stál 149 Kč a jeho hodnota by měla být přes 700 Kč.


























Balení se povedlo. Jablíčkově zelená pevná krabice s puntíkama uvnitř. Mnohem větší než krabka od Ladyboxu, možná stejně velká, jako krabice, ve které posílá Dermacol, pokud znáte. Výrobky byly zabaleny do hnědého papíru a nechyběl průvodní dopis s krátkým povídáním a popisem všech výrobků.


























Krabice byla opravdu plná.

Obsah je hodně bohatý. Od všeho něco. Rozepisovat se o produktech více nebudu, na konci článku vysvětlím proč, ale myslím, že z obrázku je jasné, co jsou jednotlivé věci zač. Jen snad k barevnému balzámu Baby lips od Maybelline. Mám vínově červený Cherry me. Rtům dodá krásnou šťavnatou barvu, ale mám pocit, že Dermacolí balzám Love hydratuje lépe. Jo a ta svíčka Ambi pur krásně vánočně voní.























Tady je celý obsah. Navíc byly v krabici vzorky - tampóny Kotex, krém L´Oreal a sprcháček Weleda. Ač nejsem fandou této klasicky drogérkové kosmetiky, s boxem jsem spokojena. Vše se bude hodit, ať už v naší rodině nebo jako dárky. Ještě více by mě ale potěšilo, kdyby jsem v boxu našla převážně výrobky privátních DM značek. Alespoň něco od Alverde.

Letní box, o který se losovalo v červenci (co v něm bylo se můžete podívat u Moory), mě minul. Kdy bude další nevím, ale na stránkách a hlavně FB drogerie DM se to určitě včas dozvíte.

Dnes to bylo stručné. Ale posledních několik nocí víc bdím než spím (asi už se tělo chystá na noční kojení nebo co), mozek mi funguje v nouzovém režimu a raději se tedy moc rozepisovat nebudu, ještě bych vyplodila nějaké kraviny.

Tak co vy na to? Jak se vám obsah líbí? Měli jste taky štěstí?


18 komentářů:

  1. Bohužel jsem prošvihla, nevíš, jestli ještě bude možnost? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, ani nevím, jak se to řeší, když si pro něj někdo nepříjde, jestli vybírají náhradníky, fakt netuším.

      Vymazat
  2. Tak já zatím neměla štěstí ani s jedním boxem, tak snad příště, vypadá do dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnej, jako byl ten milulý... na mě se štěstí opět neusmálo, ale ségra ho už podruhé taky vyhrála, je to od DM dobrá akce...

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že bude další možnost co nejdříve.. bohužel jsem vybrána nebyla a obsah se mi moc líbí! :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  5. Tento box by mě potěšil, škoda no :( ani jeden jsem nevyhrála.

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Minul mě, ale nepovažuu to za tragédii :D I když je vybavený docela pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky na mě boxík vyšel a jsem moc spokojená. Za tu cenu je moc fajn :-) kromě svíčky mě nadchlo všechno a ráda všechny výrobky vyzkouším.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  8. Tak za tu cenu je to úžasný balíček..

    OdpovědětVymazat
  9. Taky na mě nevyšel jako ten letní, vypadá moc hezky, hlavně ta zelená krabice! :))

    OdpovědětVymazat
  10. O DM boxu slysim dnes poprve. Takove veci nejak nestiham sledovat. Gratuluji k vyhre.
    Osobne me taky prekvapilo.ze kdyz je to DM box.ze tam nejsou produkty DM produkce :-(

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych brala kdyby byl jen box Alverde, to by bylo super :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Paráda! Já jsem to taky zkoušela, i minule, ale boužel se ani jednou nepoštěstilo :(

    Sororessa
    Zveme vás na naši giveaway! ;)
    A.

    OdpovědětVymazat
  13. Box se mi moc líbí, je milionkrát lepší než všechny Ladyboxy!

    OdpovědětVymazat
  14. Chce nekdo muj dm box? K vyzvednuti v brne na namesti svobody. Bohuzel jen do dneska. Kdyby nekdo mel zajem, pisnete svuj mail a ja preposlu ten vyherni s kodem.

    OdpovědětVymazat
  15. Parádne vecičky ♥ Ja sa teším na ten svoj, ktorý som akurát vyhrala môžem si poň ísť 15. :3

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...