úterý 18. března 2014

TAG: 10 (šokujících) faktů o mě

Byla jsem evey nominována v tagu Práskni na sebe nějakou tu špínu. Ale protože mám ze slova špína husí kůži, trošku jsem si to pozměnila. 

Doufám, že vás neodradím a nezanevře na mě půlka čtenářů. Já jsem se u připravovnání tohoto článku dost pobavila. Tak jdeme rovnou na to.


Nepoužívám bronzer, rozjasňovač ani korektor. Ani pořádně nevím, k čemu to je. A vůbec netoužím po paletce Urban Decay.


Vdávala jsem se na jednom romantickém zámečku. Byla to krásná, malá, tajná svatba jen se svědky. Našim to nevadilo, byli rádi, že jsem konečně vdaná - pár měsíců před porodem. A oni si to svatební juchání už stejně užili na mé první svatbě.


Nesnáším čerstvá rajčata. Už jen ten odér mě natahuje. Prý mě ve školce jednou nechtěli pustit domů, dokud nedojím rajčatový salát. A tam to asi vzniklo. Ale rajskou omáčku i polívku mám moc ráda.


Nejraději chodím bez podprdy. Prostě svoboda v každém směru. Ale jen tehdy, kdy se to hodí, mám soudnost přece.


Miluju Karla Gotta, Jamse Bonda a Colomba.


Jednou bych chtěla vyrazit na čundr po Česku jen s batohem, cestovat vlakem, jít pěšky. Jen to spaní pod širákem bych vypustila. Nemám ráda, když mě při spánku očichávají ježci a okusují vlci.


Jsem šťastnější s dlouhými vlasy. Asi fakt platí - dlouhé vlasy, krátký rozum.


Umím hýbat ušima a vulkánský pozdrav zvládám oběma rukama.

Pro neznalce Star treku - to je ono. A schválně, kdo z vás to taky umí?


Mám binec v papírech, účtech a dokumentech. I přes to, že se snažím je mít pod kontrolou. Prostě mě papírování děsně nebaví.


Po opakovaných pokusem jsem se ještě nenaučila řídit auto. Vadí mi ovládat pohybující se předmět v blízkosti dalších pohybujících se předmětů. To bude chtít asi už jen psychologa.


A to je vše!

Podobné TAGy mě baví a ráda si přečtu nějaké ty pikošky. Takže nominuju všechny čtenářky, které mají blog:-)

Jste na tom v něčem stejně jako já?


16 komentářů:

  1. Jee, a ja jsem si vždycky myslela, ze Spokpozdrav umí všichni, aspoň v mém okolí teda jo :-)

    Tajnou svatbu ti malinko závidím. Pokud bych se měla vdávat, tak si to přeju takhle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, že každý to neumí, proto to taky dali do Startreku, aby to vypadalo mimozemsky přece:-) Tajná svatba je perfektní v tom, že vše probíhá v naprostém klidu. Ale pokud by to byla moje první svatba, tak nevím, co by na to rodina říkala, takhle při druhé už jim to bylo fuk:-)

      Vymazat
  2. Ten pozdrav je strašně těžký! Nevím, jestli ej to tím, že jsem přeučovaná, ale nezvládám to ani jednou rukou :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den Evi, máte to perfektně udělané, moc jsem si hezky početla, zasmála a pobavila. zdravím. Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Fuj čerstvý rajčata! Mňam jakkoliv tepelně upravený! S paprikou to mám stejně. Nejsem divná, juchúúúú. Nebo aspoň nejsem divná sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na pizze mi taky nevadí, jen ne prostě čerstvé, vítej do klubu:-)

      Vymazat
  5. to je vtipný, spock pozdrav mi dělá docela problém :) Colomba nemusím, ale zas žeru Sherlocka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super videa. Taky jsem se moc pobavila.

    OdpovědětVymazat
  7. Celkem nic závažného :) mile věci ;) to řízení máme stejné, prostě to nebude pro me :) a áno cestovat jen tak s batohem je me obrovské přání a jednou si ho snad i splnim :) třeba i tobě se postesti ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný článok a super obrázky. Pobavila som sa :D
    Ten V pozdrav aj niekto nezvláda? Ja som myslela, že to je normálka.
    Taká svadba by sa mi páčila, ale okolie by to asi neprežilo. :D Hlavne "svokra" si myslím.
    Ale musím povedať, že šoférovanie ma baví. Teda väčšinou len po meste a po okolí. BA a podobné väčšie mesta mi robia problém. A radšej jazdím sama. To si aj vyspevujem. S frajerom jazdím tiež rada hlavne, keď ideme niekam ďalej ako za roh. Ale hej zodpovedný ľudia si uvedomujú, že majú v ruke "zbraň", ale myslím si, že v dnešnej dobe už jazdia bars aký blázni, tak čo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Ten pozdrav někteří vůbec neumí:-) Řízení ti závidím.

      Vymazat
  9. To je milé :) Ale ta rajčata nechápu! Já je mám ze vší zeleniny nejradši :)
    a Spock mi jde jenom levou, na pravé to nejsem schopná zaboha vyrobit a to jsem pravák :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je právě docela dost lidí, kteří jedí všechnu zeleninu, jen rajčata nesnášejí. Je to divné, ale je to fakt:-)

      Vymazat
  10. Jeje, to jsem se zasmála :-) - asi nás při porodu rozdělili...
    Jen ta rajčata miluju - pěstovali jsme svoje a miluju jejich vůni...
    A Kája je prostě starej ( ukamenujte mě) a má Ivanku, ale zasejc je vyučenej elektrikář, tak by mi všechno spravil ( neumím si skoro vyměnit ani žárovku...).

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...