čtvrtek 13. března 2014

Růžový bio regenerační obličejový olej od Saloos (afrodiziakum?)

Už jsem tady určitě psala, že mám poslední dobou v oblibě obličejové oleje. Tentokrát jsem měla možnost vyzkoušet tento růžový od Saloosu. 

Na obličejových olejíčcích se mi líbí to, že na mé pleti zanechají takový nádech vitality. Ano, už nejsem úplně nejmladší a vidím, jak se pleť mění. Proto pro ni hledám to nejlepší a oleje mi prostě sedly. Pleť je s olejem krásně hladká a působí vyživeně. Navíc tento růžový je přímo určen pro zralou pleť. Navíc krásně voní a slibuje afrodisiakální účinky (k těm se dostanu později:-). Vůně růže harmonizuje psychiku a pokud máte před porodem, tak by vám měla dodat sebejistotu, což se hodí, a nejen před porodem.






Obličejový olej Růže obsahuje oleje lisované za studena - bio jojobový, bio brutnákový a bio šípkový. Dále pak 100 % esenciální oleje - růži bulharskou, růži marocku a další. K tomu navíc vitamíny A, E, F a lecitin.

Pro zralou pleť se hodí i obličejový olej Bio Argan Revital, Granátové jablko nebo Jasmín. Pokud máte pleť spíš mastnou, sáhněte po Meduňce, Lemon Tea Tree nebo Rosalina. A pro extrémně citlivou pleť je určen Heřmánek. Vybere si opravdu každý. Jestli dobře počítám, tak Saloos nabízí patnáct různých pleťových olejů.

Olej má sytě žlutou barvu. Na celý obličej stačí několik kapek. Roztírá se lehce a dobře se vstřebává. Když ho srovnám s arganovým olejem, tak ten mi vyhovoje o malinko více, protože se vstřebává ještě lépe a zanechává sametovější pocit. Ale rozdíl je opravdu nepatrný. Můžu doporučit jak arganový, tak růžový olej.

Celkové hodnocení: 7/7

A jak je to s těmi afrodiziakálními účinky? Jednou večer, kdy ve mě krásná vůně růže probudila veškerou ženskou energii, se přivinu k mému muži. "Co to zas? To je skořice? Nemám rád skořici. Dobrou." Takže vidíte, že růžový olej jako afrodiziakum působí, ale ne na všechny:-)

Používáte obličejové oleje? Měly jste někdy růžový od Saloosu nebo od jiné značky?

5 komentářů:

  1. Já jsem si dala včera na obličej poprvé konopný olej od Saloos a poprvé jsem si taky dala vodu z ruzi od Saloos :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem Ruzi mela pred porodem a zadneho ucinku jsem si nevsimla.ale byl prijemny tak jako tak. Ted mam Bio Argan Revital a mas pravdu.ze se trochu lip vstrebava. Vune je pro me jeste lepsi nez u Ruze.takze afrodiziakalni ucinky ma vetsi ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si chci koupit od téhle značky nějaký olej :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím od Saloosu používám jen ty hydrofilní na odličování a s těmi jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nad nejakym ruzovym taky premitam ;)

    Btw. Moc pekny zahlavi!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...