úterý 7. ledna 2014

Vůně, kterou budu muset mému muži zabavit

Možná si pamatujete, že jsem vás před Vánocemi prosila o pomoc s výběrem vůně pro mého muže. Dala jsem opravdu na tip jedné z vás a pěkně jsem si naběhla.

Celý článek o vybírání je tady (klik). Vsadila jsem na radu Mariky, podle které je vůně Versace pour homme ta nejlepší. Byla jsem ji očichat a zdála se mi dobrá. A navíc jsem měla díky vánočním nákupům už můj účet docela unavený, takže jsem ocenila i přijatelnou cenu. Ale to jsem ještě vůbec netušila, jaké bude mít na mě vůně účinky.

Vstoupím do místnosti, nadechnu se a v tu chvíli mi úplně automaticky bez přemýšlení probleskne hlavou: "Tady je nějaký sexy chlap, sem s ním." Jde o takový základní instinkt, úplně automatickou reakci. Takovou, jakou měly snad i pravěké ženy, když zavětřily vhodný objekt. V té stejné chvíli si uvědomím, že jsem v kuchyni, u stolu sedí můj muž a jsem tak zblblá jen díky té nové vůni. Tedy ne, že by můj muž nebyl sexy, to určitě je (a to nepíšu jen pro případ, že to tady budeš číst:-) Hned další myšlenka, která mě napadá: "Chci, aby takhle působil můj manžel, navoněný touhle vůní, i na ostatní ženské? Ne!" Co teď? Nakonec to risknu a vůni mu neschovám. Věřím, že by se náletům poblázněných kolegyň a kamarádek ubránil.

Tohle jsou účinky vůně Versace pour homme. Z obyčejného kluka udělá neodolatelný kousek. Ale jistě to nevím, můj muž vypadá stále jako pán napravo, i bez vůně. (A zase - to nepíšu proto, že to tady budeš číst:-)



Jak bych vůni popsala? Je velmi svěží, energizující a plná života. Taková, která nezůstane bez povšimnutí. S takovou vůní bude každý muž vyčnívat z davu. Vybrala jsem opravdu dobře, vůně je to nádherná. Zajímavé je, že když si ji nastříkám na své zápěstí, není to úplně ono. Pánská vůně patří prostě na mužksou kůži. Hlavu tvoří bergamot, citron, neroli, květ pomerančovníku, srdce šalvěj, hyacint, pelargónie a základem je pižmo, agarové dřevo, tonka fazole, ambra, cedr. Podle oficiálního popisu se dá představit ledasco, mě se zdá nejvýstižnější věta "Klasické, ale zároveň moderní aroma je inspirováno oblastí kolem Středozemního moře." 50 ml Versace pour homme parfému stojí 752 Kč.

Jen si nesmím vzpomenout na Donatellu Versace. Ta by mi dojem z vůně pokazila. Bohužel je opět důkaz toho, že s plastikama se to nemá přehánět a stárnutí stejně nezastaví. Naopak každá úprava ve stáří vypadá spíš hůř, než že by přidávala na kráse. A přitom byla Donatella normální pěkná žena.

Viděli jste film o zakladateli módní značky Giannim Versace? Jeho příběh je velmi inspirativní, i když se smutným koncem. Narodil se v roce 1946 v nejjižnější části Itálie - v chudé Kalábrii. Jeho matka měla krejčovský salón, ve kterém objevil svůj koníček a budoucí profesi. Odstěhoval se do Milána a ve třiceti letech založil za pomoci bratra a sestry značku Versace, která měla celosvětový úspěch, to rozvádět nemusím. V roce 1994 se léčil z rakoviny, přesto se k práci vrátil, ale v roce 1997 (to mu bylo 51 let) byl zastřelen před svým domem v Miami mladým mužem jménem Andrewa Cunanana. Jeho motiv se nikdy nepodažilo objasnit, protože deset dní po vraždě obrátil zbraň proti sobě.

Tak jsem se dostala od sexy vůně až k vraždě. Znáte Versace pour home nebo jiné vůně Versace? Taky se vám stává, že na vás nějaká vůně působí tak jako na mě?


6 komentářů:

  1. Hmm, ráda bych potkala tvého muže s novou vůní. Určitě na mě takhle působí mužské vůně. Když přijdu domů, cítím voňavku spolubydly (kterou se stříkal ráno) - musí být rád, že není doma, už by bylo po kamarádství :D

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně s tebou souhlasím! Zrovna dneska jsem ji očichávala v Marrionland :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju pánskou vůni Hermes - Terre D'Hermes, ta zase vzbuzuje u mě myšlenky na sexy chlapa. :D Začala jsem ji používat sama, přijde mi prostě geniální a v dámské sekci jsem nic takového nenašla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evo, jsem ráda, že jsi na mě dala, když tu vůni cítím, tak jsem jako urvaná ze řetězu :), je naprosto skvělá!
    U toho domu na Ocean Drive v Miami Beach se lidi fotí a koupil to nějaký člověk, který tam prej pořádá populární vip akce. Asi bych tam dobrovolně nešla :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to mi nedošlo, že žiješ nedaleko od místa činu:-) Kruh se uzavřel:-)

      Vymazat
  5. Tak to je prekerni situace :-D
    Ja prozivala muka na vysoke ve vytahu. Jedna holka a 10 kluku...Chodila jsem na strojarnu a spousta kluku na vunich nesetrilo.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...