čtvrtek 18. července 2013

Letní zklidňující lecitinová maska od Nobilis Tilia

Chcete zpomalit stárnutí pleti nebo potřebujete regeneraci po opalování? Pokud ano, zaměřte pozornost na tuto lecitinovou zklidňující masku.  

Maska je ideální pro suchou pleť se ztrátou elasticity, na které jsou první vrásky vždy znát jako první. V letním období má sklony k vysoušení i pleť normální, vlivem opalování, teplého vzduchu a případného koupání u moře. Takže pleť v podstatě touží po nějakém životabudiči. Tedy moje vždy a nejen v létě. 


























Přiznám se, že pleťové masky nepatří k mým nejoblíbenějším kosmetickým produktům. Nemám ráda to složité smývání nebo slupování, i když věřím, že pro pleť jsou prospěšné. S touto maskou se ale pracuje snadno, takže už ji několik týdnů poctivě používám a budu používat nadále.

Vůní i konzistencí mi jednoznačně připomíná broskvový jogurt. V silnější vrstvě se nanáší na čistou odlíčenou pleť a nechá se působit dvacet minut. Vstřebá se do pleti téměř beze zbytku. Pokud ne, tak přebytky setřu odličovacím tampónkem a pleťovou vodou. Osvědčilo se mi masku používat večer, protože si ji může pleť krásně užít, bez potřeby líčení. Obličej ráno vypadá svěže a měkce. Bez večerního použití masky bývám po probuzení spíš taková pokrčená. Tuto omlazující proceduru si dopřávám, velmi ráda, dvakrát až třikrát do týdne. Obsah ubývá pomalu, takže balení vydrží hodně dlouho. Sečteno a podtrženo - masku doporučuji.

Zatím jsem to nezkoušela, ale myslím, že by se maska skvěle osvědčila i při použití na pokožce dekoltu, která ma taky sklon k vysoušení a tvorbě vrásek, právě hlavně kvůli nadměrnému opalování.

S lecitinem jsem se doposud setkala jen ve formě potravinových doplňků na zlepšení paměti. V kosmetice je pro mě jeho použití novinkou. A co jsem se o něm dozvěděla? Podstatnou složkou sojového lecitinu jsou fosfolipidy, které hrají významnou úlohu v látkové výměně tuků. Fosfolipidy působí zvenčí i zevnitř. Zvyšují intenzitu dýchání kůže a regulují buněčnou výměnu.
Masku najdete v eshopu Nobilis Tilia zde, 50 ml stojí 204 Kč.

Znáte kosmetiku Nobilis Tilia? Co říkáte na tuto masku? 


3 komentáře:

  1. Nobilis znám a mám dobré zkušenosti. Tato maska vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to super maska a po opalování úplně nej. Dá se sehnat i v eshopu FYTO-KOSMETIKA.CZ, kde nakupuji...

    OdpovědětVymazat
  3. Já s touhle značkou kosmetiky zkušenosti nemám, teď používám masku slupovací s kaviárem od Avonu a ta mi přijde, že nemá žádné účinky. Takže snad jak ji dopotřebuji tak bych se mohla podívat po této..

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...