čtvrtek 9. května 2013

Oblíbené věci: květen

Otevírám novou rubriku, ve které budu představovat to, co v dané období nejvíc používám a co jsem si oblíbila. Nejspíš se bude jednat převážně o kosmetiku, ale uvidíte, třeba vás někdy něčím překvapím.

Takže co patří do skupinky vyvolených pro květen?


























Tentokrát tady mám jen dva nekosmetické výrobky, a těmi jsou sluneční brýle a gumička do vlasů. Ve dnech, kdy už sluníčko pořádní svítí, neudělám bez brýlí ani ránu. Bez nich trpím. A jsou i zajímavým módním doplňkem. Poslední dobou si kupuju brýle ve stále stejném stylu, žádné experimenty. A gumička? S rožpuštěnými vlasy si připadám v horkých dnech jako s kulichem na hlavě, takže nastalo období různých drdůlků a copů.


























Poslední dobou hodně používám BB krém Hot Pink od Skin79. Od stejné značky mám i Vip gold, ale tento růžový má lehčí konzistenci a na jaro se tak skvěle hodí. Kryje středně a na pleti vypadá velmi přirozeně. Mám ho asi půl roku a na přední straně se sloupal nápis BB. Někde jsem četla, že to je jedním ze znamení, že jde o fake. Koupila jsem ho sice na eBay, ale u ověřeného prodejce cosmeticmarket2012, tak věřím, že je pravý.

Mým dalším oblíbencem je maska Mask of Magnaminty od Lush. Je chladivá a krásně voní po máte. Čistí zanesené póry. Obsahuje větší částečky, které při smývání působí jako peeling. Jediná nevýhoda je ta, že maska má krátkou dobu spotřeby a budu mít co dělat, aby mi neprošla.

S koncem zimy jsem opustila hutné pleťové krémy a vrátila se k lehkým hydratačním krémům. K těm patří hydratační gel Hydra vegetal od Yves Rocher. Mám už druhé balení a jsem s ním moc spokojená.

A na co se v teplých dnes nesmí zapomenout? Určitě deodorant. Toto minibalení ve sprayi od Baley je ideální do kabelky. Spolehlivost a příjemná vůně zaručena.


Jdeme na druhou půlku a vezmeme to zhora. O laku na nehty Miss Sporty jsem tady už psala. Má slušnou výdrž a odstín je opravdu pěkný.

Řasenku Make up for ever používám poslední dobou hodně často a jsem tak nevěrná mým oblíbeným Rimmelkám. Řasy nějak zvlášť nezahustí, ale pěkně prodlouží a působí přirozeně.

Na oční linky používám kajalové tužky a tato černá od Essence mi vohovuje. Ale uvidíme, jak obstojí v horkých dnech.

Skvělá věc je bílá rozjasňující tužka od Alverde. Používám ji pod obočí a do vnitřního koutku oka.

Pokud bych měla vybrat jednu věc, která je ta nej, tak je to balzám na rty Crazy Rumors. Už jsem jich vyzkoušela více a chystám se na pořízení dalších příchutí, protože tento mi už dochází. Čistě přírodní složení, skvělá chuť a vůně, vláčné rty, co víc si přát.

A od stejné značky barva na rty, odstín Coral. Působí velmi přirozeně, na rtech vydrží docela dlouho a pěkně voní.



A na závěr písnička, která vás určitě rozhýbe!

Jaké jsou vaše oblíbené výrobky? Znáte některý z mého seznamu?

4 komentáře:

  1. Pokud máš Mask of Magnamity hodně, zkus si trošku zamrazit. Já to tak dělám s Lush čerstvýma maskama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip. Už mě to taky napadlo, zamrazím si ji.

      Vymazat
  2. Já mám tu řasenku od MFE a nic moc ..

    OdpovědětVymazat
  3. BB krém od Skin79 mám taky a je super. Z ostatního mě zaujala ta maska a hydratační gel. Ty neznám. Díky za článek! Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...