pátek 24. května 2013

Květnový Senzabox - opravdu senza?

Protože jsem zatoužila po malém překvapení, chtěla jsem vyzkoušet nějakou novou kosmetiku a měla jsem několik volných stovek na účtu, rozhodla jsem si objednat Senzabox. A dnes dorazil. Od balíčků krásy jsem si od ledna dávala pohov a po shlédnutí obsahu na blozích jsem ani moc nelitovala. Byla tentokrát objednání Senzaboxu trefa do černého?

Tady ještě vůbec nevím, co mě čeká.

Krabice je pevná, čtvercová. Růžovou barvou mi paradoxně připomíná poslední vydání Ladyboxu. Každopádně ji nějak využiju. 

A tady už je celý obsah.



























Toto vydání se nese v duchu změny, tedy podle průvodního dopisu. Květen je prý ideální čas pro změnu image a vyzkoušení stylu pravých Pařížanek.

Senzabox obsahuje celkem šest věcí. Z toho tři plná balení - sprchový gel Dermacol, oční stíny Yves Rocher a lak na nehty Maybelline. Ostatní tři jsou v mini baleních.


























Rtěnka Rouge Artist Intense od Make up for ever je určitě hodně nevšední. Tedy její odstín. Chtěla jsem vyzkoušet rudou rtěnku, ale tahle je spíš výrazně tmavě růžová, takže fakt nevím, jestli ji někdy použiju. Rtěnku jsem už zkusila a je opravdu krémová a má dlouhou výdrž. Je v malém balení 1,5 g. Plné balení 3,4 g stojí 540 Kč, takže tato miniatura má hodnotu 238 Kč.


























Pudrové oční stíny od Yves Rocher v oranžovo růžové barvě. Pokud by to byla barva jiná, třeba světle modrá nebo světle béžová, tak bych byla ráda, ale tento odstín mě moc neoslovil. Toto plné balení stojí 145 Kč.


























Z laku na nehty Colorama od Maybelline taky úplně nadšená nejsem, protože moc často nehty nelakuju. Ale vyzkouším a uvidím. Odstín se mi celkem líbí. Stojí 59,90 Kč.


























Malé 7 ml baleníčko rozjasňujícího make-upu od Yves Rocher se bude hodit. Zatím jsem jej zkoušela jen na ruce a odstín se zdá dobrý. Plné balení 30 ml je za 469 Kč, takže toto má hodnotu 109 Kč.


























Přesně tento rakytníkový balzám od Saloos mám doma. Tyhle věci mám ráda, ale kdyby v boxu byl jiný, třeba levandulový, tak jásám. Plná velikost 50 ml stojí 140 Kč, tento vzorek 19 ml vyjde na 53 Kč.


























Dermacol se v Senzaboxech objevuje téměř každý měsíc. Tentokrát je tam zpevňující sprchový gel Enja. 200 ml stojí 69 Kč. Já dávám přednost mýdlům, takže opět žádná velká radost.

K boxu jsem dostala ještě letáčky Saloos, Dermacol a Yves Rocher.

Průvodní dopis s přehledem všech výrobků.

Takže jak bych tento Senzabox celkově zhodnotila? Vzhledem k tomu, že obsahoval mé tři oblíbené značky Dermacol, Saloos a Yves Rocher, měla bych být za něj asi ráda. Ale bohužel výběr výrobků mě neoslovil, takže zase tak moc ráda nejsem. Zbývající výrobky - rtěnku a lak - moc nevyužiju, takže taky nic. Dalo by se říct, že tohle vydání pro mě trefa do černého není, spíš tak nějak těsně vedle. Příště si raději koupím přesně to, co chci a "zajíce v pytli" asi přenechám ostatním.

Ještě pro úplnost - hodnota výrobků v krabičce je 674 Kč. Senzabox stál i s dopravou 319. Takže cenově se to jakoby vyplatí. Druhá věc, a ta důležítá, je, jestli ty výrobky mají hodnotu pro vás osobně že.

Senzabox můžete objednávat na www.senzabox.cz.

Co na toto vydání říkáte? Máte ho taky? Jaký je váš názor na krabičky krásy?


6 komentářů:

  1. Produkty jsou fajn, ale nesedí mí odstíny.... :(

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá recenze, super fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. já bych ubrala sprchových gelů, mám pocit, že jsou teď v každém boxu :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá recenze, podle mě je to moc vydařený box!

    OdpovědětVymazat
  5. celkem zavádějící ceny.. makeup vzorky od Yves Rocher vam daji na prodejne a Saloos v lekarne :D tendle box je totalni propadak, zadna neznama znacka ani produkt.. nuda nuda nuda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi vystihla dobře. Kdo chce, tak si tyhle věci koupí/sežene sám.

      Vymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...